2006-10-15
 17:57:44

Äntligen.


Har aldrig tänkt att det här med blogg skulle vara något för mig men det känns skönt att kunna skriva av sig lite på något ställe där ingen vet vem jag är. Förhoppningsvis ...

Har studerat här uppe i Jönköping i ca två månader nu. Efter en treveckors praktik har jag kommit fram till att förskoleyrket inte är något för mig. Jag känner att jag inte riktigt passar in där.
Jag vill inte bli någon gnatig kärring som springer runt och gnäller hela dagarna och byter bajsblöjor varje kvart. Jag har helt enkelt inte tålamod till det.
Jag hoppar av, pluggar in matte b och söker in till lärare för de tidiga åren nere i Malmö till hösten istället.

Jag tror att det är något som passar mig bättre helt enkelt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: