2007-04-29
 12:12:39

Happy birthday to me!

Igår när jag kom hem från mamma var jag lagom trött. Jag gjorde mig i ordning och la mig i sängen men jag kunde inte somna. Bestämde mig för att skriva blogg vilket jag gjorde. Sedan kollade jag på Djurpoliserna på Animal Planet. Tycker om det programmet men det börjar klockan tio på vardagarna och då hinner jag somna innan jag ens har sett halva, så jag passade på igår. Kunnde endå inte somna speciellt bra när jag var ensam, och visste att jag skulle vara ensam hela natten. När jag väl släckte tvn och skulle sova så vet jag inte riktigt vilket håll jag ska ligga på. Viste om inte om jag vågade sova med ryggen mot toaletten. Men efter långt övervägande så insåg jag att det var skönast så. Jag sov gott hela natten trotts att det var tomt i sängen. Vaknade klockan åtta i morse, Fredrik ringde 20 över tror jag. Han är för söt. Min baby. I miss.

När jag hade gått upp och skulle dra undan gardinen välter jag blomman i ena fönstret. rätt ner i soffan men jag hann fånga upp den, men det kom endå en del jord i soffan. Fick asa fram dammsugaren, passade på att dammsuga hela lägenheten. Satte på en skiva och började damma lite och så när mamma ringde.
- Du kommer dö. Säger hon.
Det gamla skärmen som har funkat så bra innan fungerade heller inte nu. Började fundera i om själva datorn hade pajjar när vi höll på att klydda med skärmen. Sånnafall blir jag sjukt ledsen. Alla mina foto som jag inte har hunnit bränna ut på skivor. Fan! Får se om mitt sötto kanske vill vara snäll och titta på åbäket när han är hemma igen.

UNDERBAR START PÅ FÖDELSEDAGEN!!!

Nu får man väl börja fixa med kakor och så innan mina vänner börjar trilla in så smått. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: