2007-04-22
 17:24:57

I dont love you, like I loved you yesterday.

Just nu sitter jag i vår kalla lägenhet och fryser litegrann. Mest om mina små fötter. Somnade gott när Fredrik åkte hemmifrån till rullskridskobandyn. Hoppas att han kommer hem helskinnad :P
Jag blev helt slut i hela kroppen bara av att titta på honom när han bytte om till sommardäck tidigare idag. Men jag var faktiskt duktig och hjälpte till så gott jag kunnde. Assisterade honom med nya däck och säckar och den där grejjen somman lyfter upp bilen med. Jag till och med snurrade på några muttrar med domkraften eller vad den nu har för snyggt namn. Nöjd i alla fall :). Efter det bestämmde vi oss för att åka ner till hamnen och tvätta bilen. Men när vi kom ner så var själva macken stängd och jag hade inga kontanter så det var bara att vända bilen och åka igen. Åkte till ICA Maxi nere i Västra Hamnen och handlade hem dagens middag som består av kebabkött, sallad och pitabröd. Hoppas detta köttet är godare än det som vi inhandlade på Malmborgs sisst.

Mitt söto är så fruktansvärt älskat. Jag älskar varje sekund och minut som jag tillbringar med honom, och när vi inte är tillsammans så saknar jag honom fruktansvärt mycket. Som nu tillexempel. Jag bara längtar tills han kommer hem igen. Igår åkte ham hem till Johan på kvällen med en påse öl i ena handen. När jag hämtade honom senare på kvällen så var han inte riktigt så nykter som han var när jag lämnade honom. När vi kom hem och hade lagt oss började han snarka. Jag klappade honom försiktigt och sa att han snarkade och att han skulle vända på sig. Då fick jag svaret. "Det är bara för att jag är tjock" Så fortsatte han sova precis som om inget hade hänt. Jag upprepade det tre gånger innan jag sket i vilket och försökte somna i alla fall. Om någon snarkar räcker det inte med att den personen vrider huvudet lite, man måste vända på hela kroppen, men det förstod inte han. Men jag älskar honom galet ändå!

Denna helgen har inte varit speciellt händelserik. Igår så var vi hemma hela dagen och städade. Och då menar jag inte plockade undan lite utan vi dammade, dammsugade bakom TV och soffa. La om lite kablar osv. Vi tillockmed tvättade, vilket känns som om det var 700 år sedan vi gjorde det sisst. Men nu är det i alla fall gjort och det känns skönt.

Nästa helg är det min födelsedag och Fredrik åkter till Göteborg. Det blir till att vara ensam hemma den helgen. Vilket jag aldrig har varit i denna lägenheten. Det ska bli läskigt, spännande och kanske tillockmed lite skönt! :)



Oh vad jag tycker om I dont love you, med My chemical romanse.


Anonym

Du var sitter det fettet på din pojke ngn stans?????



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: