2007-04-30
 19:58:20

Omaka skor.

Min lilla kalasbjudning igår blev faktiskt rätt så lyckad. Hade ju bakat massor med kakor och lagt upp på fat osv, Lina och Emma var här och åt kakor, kanske inte så många men dom åt. Sen kom Frida, jag hade inhandlat dammsugare eftersom jag vet att Frida älskar dom men så visar det sig att hon har blivit gluten mot allt vad mjöl heter. Så nu har jag 15 dammsugare 35 kanelbullar och lite annat smått och gott. Fredrik kommer dö när han måste äta upp alla kakorna. :)

Anna kom över en runda igår när hon hade spelat match hon berättade om sin bil. Hon hade haft några fotbolls kompisar hemma hos henne, dom skulle sedan åka på lagfest. Anna körde till festen och när hon väl var där så drack hon lite och bestämmde sig för att låta bilen stå där över natten. När klockan var runt 05 ringde polisen hem till Annas mamma eftersom det är hon som står för bilen och berättar att hennes bil hade brunnit upp. Någon hade krossat alla rutor på hennes bil och satt fyr på det. Plus att hennes skolböcker var i den.
Hon fick ut ungefär 12500:- och hon hade betalat 12000:- för den. Man kanske själv ska åka dig och ställa bilen där över natten :)

Jobbade idag som vanligt. Slutade redan klockan ett! Skööönt, åkte hem till mamma för att jag tänkte kolla om jag kunde få rätt på datorskärmen men jag kunde inte få igång den. Åkte hem och duschade och åkte sedan hem till Farmor och Farfar. Där käkade vi smörgåstårta och kakor. Fick en jävla massa sår i öronen. Gammla människor, alla hör dåligt, alla skriker och alla ska överrösta alla. Galet! När det var färdigt kalasat för vår del körde jag och Elin hem pappa och Lotta sedan åkte vi till ICA Maxi och handlade en kruka till blomman som jag fick av farmor. När vi var på väg hem från ICA Maxi så börjar Elin asflabba. Hon hade haft lite fest hemma hos sig i lördags och hon berättade att när hon kom hem på natten så hade hon en av varje svart stövel på sig. Hon hade alltså gått ut i omaka skor. Att hon inte kännde det i sina fötter :) Snacka om att vara riktigt full :)


Nu ska jag försöka hålla mig vaken till Fredrik kommer hem och sen ska jag mysa med honom hela natten! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: