2007-04-25
 20:19:09

Onsdag.

Onsdag. Vad fan är en onsdag egentligen. Nu har halva veckan gått och man har två dagar kvar. Dom skönaste dagarna egentligen men det känns inte så speciellt tröstande. Jag satt i bilen innan på väg hem från en shopping runda lyssnade på radion. Han pratade om att det var underbar onsdagskväll. Jag funderade. Undra hur många som trivs riktigt bra med sitt jobb egentligen, som aldrig funderar på att sadla om. Själv tänker jag på det ganska ofta, varje dag rättare sagt när man sitter där i bilen i sina svettiga kläder och svettiga skor. Att jag skulle vilja ha något annat. Jag vet ju att jag kommer jobba med något annat i framtiden men just nu känns det bara så hopplöst. Jag vill liksom inte känna mig som en jävla svettklump varje dag. Jag vill inte gå och städa efter andra, toaletter och torka upp andras skit. Va fan!  Blir så trött på mig själv när jag inte kan komma på vad jag vill plugga. Gah!

Var och handlade med mamma innan på ICA Maxi. Till söndag. Lite bakgrejjor och mat och så till kvällen. Skaffade mig en sådan självscanningsgrej. Det var rikgit skoj och enkelt faktiskt. Man slapp stå och klydda i kassan. Den enda nackdelen, men som faktiskt kan vara possitivt också är att man ser hur mycket man handlar för. Man kan ju se om man går över sin budget. Och det gjorde jag idag, men man fyller ju bara år en gång om året. Det ska bli kul att ha lite bjudning. Kafferep/Saftrep/Läskrep eller vad man nu vill kalla det för. En rolig grej var att jag såg en man som jobbar på Lunds Energi på ICA Maxi. Det måste ha varit han. Han tittade skumt men kunde nog inte plasera mig. Inte så lätt. Jag är bara en ynklig jävla städare.


Nu ska jag dränka mina ynkliga tankar och döda lite i WOW.


Anonym

Du är inte ynklig....jag älskar dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: