2007-04-09
 19:34:25

Påskhelg.

Det har  varit en utomordentlig helg. Slutade jobb tidigt på torsdagen, lyckligtvis lyckades vi jobba undan i räserfart så vi kunde sluta redan klockan två. Åkte hem och packade ner det sista, duschade och bytte om, pussade Fredrik som en galning sedan åkte jag hem till mamma och käkade lite snabb lunch sedan åkte vi till Huskvarna.
 
Var framme vid halv sju tiden. Helgen där uppe har varit trevlig. Umgåtts med kusinerna och moster och morbror. Tittade på påskelden och käkade god påskmiddag. På söndagen var det dax för hemfärd och när jag väl var hemma blev det ett sjuhundans puss och kramkalas. Duschade en snabbis, åkte till Strandhem för att gratta Mikael, åkte och käkade på Amanos, åkte hem till Danne och glodde hocky. Jag mådde inte så bra så jag åkte hem igen. Plockade undan lite och la mig i sängen och glodde tv. Somnade, Fredrik väcker mig och vill bli hämtad. På med kläderna, gav mig iväg tillbaka till Danne och sedan hem och sov gott.

Idag på morgonen handlade vi med oss frukost och gick hem till Elin och käkade. Efter det gick vi hem igen och har slappat hela dagen. Käkade korv med bröd till middag eftersom vi inte orkade laga något annat och nu är jag här. En lyckad och trevlig helg. Trist att det är dax för jobb i morgon igen. Men, sånt är livet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: