2007-04-12
 20:58:16

Snigel.

Ännu en gång har jag sett ett otroligt fint och mysigt sommartecken. En snigel såg jag idag, och jag bara bara en centimeter från att trampa på den stackaren. En fin beige snäcka med svarta ränder på som markerar själva snurren på snäckan. Jag blev lite lycklig när jag såg den och de sista två timmarna på jobb gick som på dans.

Idag var det ännu en dag för fotboll på limhamsfältet. Till skillnad från förra gången var det sol och vindstilla idag. Riktigt skönt att vara där och titta. Men humöret sjönk när motståndar laget först får in ett mål och sedan ett till. Men FC Rebens målvakt gjorde fina räddningar som räddade laget för en förlust. När man minst anade puttade FC Reben in först ett mål, och sedan ett till. Lycka! Dom måste göra bättre ifrån sig denna sommaren än vad dom gjorde sist.

Fredag i morgon och då hoppas jag på hemmafredagmys. Det var längesedan!

FC Reben - Just for fun & run    2-2
FC Reben - Rockers incorp       2-2
FC Reben - LK Änglarna            X-X



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: