2007-04-01
 19:09:12

Sunday.

Trött är jag även idag. Somnade gott igår när jag hade kommit hem från mamma och lagt mig i sängen.
Kollade klart på Sing a Long och planerade att titta på Extra Extra också. Men när jag hade lagt mig till rätta och burrat ner huvudet i kudden orkade jag inte hålla ögonen öppna längre. Jag somnade gott även fast Fredrik inte var hemma. Men vid tresnåret vaknade jag att en fulle-drulle-Fredrik ramlade in genom dörren. Jag tycker om Fredrik fast han är full som en alika. (Ett talespråk som jag inte har en aning om vad det betyder.) 

Idag har det varit en trevlig söndag. Vaknade och satte på en film, telefonen ringer och Elin undrar om hon ska köpa bullar med sig och komma hit och käka frukost. Visst, vi fick eld i baken. Gick in och duschade och bäddade och plockade undan snabbt som tusan. Åkte till Limhamsfältet och tittade på Fredrik när han spelade en korpfotbollsmatch, på skoj dock, sedan åkte vi till IKEA och gick där och gick en liten stund.
Stod och kollade på bordstabletter som jag funderade på att köpa när en kärring kom fram och stal dom från mig. Tråkigt också så var det de fyra sista. Folk är som galna på IKEA när det är söndag. 
I alla fall, när vi var klara på IKEA åkte vi till ICA Maxi och där hittade jag mina efterlängtade Oreo kakor, så nu kan jag leva ett lugnt och stilsamt liv igen. När jag kom hem från min runda så hittade jag min underbara Fredrik liggandes i soffan, hur söt som vanligt!  


Anonym

Du glömde visst en sak i bilen idag va...??? Dagens datum 070402.... Vad kan det vara????



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: