2007-08-06
 17:21:12

Dreams.

Det var konstigt att sova inatt. Inte bara för att jag saknar Fredrik utan för att jag hade ju vant mig vid att sova med Wilma :) Nu bara skulle jag sova ensam igen. Tosigt!

Hade knasiga drömmar inatt. Först drömde jag att min moster ringde mig, hon bor i Huskvarna. Hon undrade om jag skulle med ut och shoppa, vilket jag ville. Haha jag skulle alltså köra dom där 25/30 milen för att gå på A6.
Sen drömde jag att Fredrik var hemma. Jag kommer inte riktigt ihåg hur, men när jag kom ut ur duschen så stod han där och allt var pajjat. Jag som hade planerat så mycket. Det ska bli sååå kul när han kommer hem igen!

Nu ska jag kolla om dom har några roliga billiga filmer till salu någonstans!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: