2007-08-05
 20:28:58

Tillsammans med min baby!

Ligger i min säng och pratar med Fredrik över sms. Ungefär 15000 sms om dagen, det är bra för magen! :)
Skriv i din blogg tycker han men jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska skriva.

Var hundvakt  helgen. Hämtade Wilma hos Cindy i fredags, hon skulle vara hos mig till lördagkväll.
Mamma, Göran och jag var ute med henne på kvällen vid nio halv tio och gick. Var nere och kastade lite skit som vi hade hemma. Sen tog Göran med Wilma in och mamma och jag gick och duschade. När vi kom tillbaka blev hon så glad och slickade mamma i annsiktet och bet henne i läppen. Hon blev så glad att hon inte viste var hon skulle ta vägen! :) På lördagsmorgonen väckte hon mig halv sex, då var det dags att gå ut och bajsa. Sov gott med henne i sängen till halv nio sen. På kvällen på lördagen frågade jag Cindy om jag inte fick ha henne till söndagen och det fick jag. Det var så mysigt när hon låg i min säng och sov på natten. Klockan fem var det dags att gå och bajsa på söndagmorgonen. Galet!
Lämnade henne idag vid tolv tiden och nu har det varit ensamt hela dagen. Jag hade velat ha en sådan liten hund. Som man kan gosa med, som blir aldeles galen när hon ser mig. Fredrik vill inte ha en liten hund. Men jag hade velat ha en sådan liten.

Helgen har det inte blivit så mycket vila av. På fredagen städade jag och mamma storarummet. Bakom tavlorna, och torkade väggarna och allt. Galet trött var jag när kvällen kom. Och idag gjorde vi köket. Inte lika jobbigt men jobbigt ändå. I veckan är det dags för mitt gamla rum. För det är ju det som det är nu. Eller snart, från och med den 15de Augusti har jag en annan adress. Mysigt är det som fan!

En vecka kvar på jobb och sen två veckor semester. Får se vad vi hittar på. Kanske inte blir något alls men huvudsaken är att vi är tillsammans!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: