2007-02-22
 06:50:13

Snökaos!


Vaknade av klockan 06.15, måste ha varit trött, har innan i alla fall vaknat några minuten innan den hemska klockan ringer. Men inte idag då. Gick upp när klockan ringde (efter att jag gosade in mig hos Fredrik lite först) öppnade utt till köket för att få en liten ljusglimta i lägenheten och satte på morgonkaffe och gick in för att göra mig i ordning. Då ringde Mats och sa att han inte kunde ta sig från sitt hem och in till Malmö. Att jag heller inte skulle ge mig ut utan vi skulle avvakta och se vad som händer framåt dagen. Snöovädret är galet! Även fast jag inte har påverkats så mycket av det ... förutom att jag inte kan gå till jobbet i tid. Men hur hemskt är det egentligen om man funderar på det? ;)

Alla tåg och bussar är inställda så det ska bli roligt och intressant att se när moster dyker upp idag. Stackars liten om hon blir sittandes i Nässjö.

Nu sitter jag i alla fall här och har druckit upp mitt morgonkaffe och funderar på att krypa ner till Fredrik igen .. Jag tror jag gör det.

Godmorgon/natt igen.


Anonym

Kaffe????!!!! När blev syster vuxen?????



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: