2007-02-20
 20:52:17

Tunisien.

Ett årsdagen är förbigången och det var underbart mysigt. Åt god mat och stämmningen var på topp :)
Var på St:Markus Vinkällar och åt bufé, åt tills jag storknade, desertbordet var inte helt fel, många smaskigheter som kittlade dödsönt i kistan.

Var ute på stan en runda på söndagen, eller närmare bestämt på Mobilia, inhandlade en ny bandyklubba till Freddo eftersom hans andra knäcktes, inte hans fel dock ... denna gången :P
Handlade också en vattenkanna i formen av en gris med vingar. Grisen är rosa och vingarna är av guld. Den bor numera brevid toaletten så ståtligt eftersom den inte får plats på något annat ställe.
Synd att gömma undan den i någon vrå :P

Vi funderar även på om vi ska göra en resa till sommaren, jag är ursugen på att sola och bada på en rikgit strand! Jag vill känna svetten rinna på min rygg, vilket jag inte känner av allt för ofta, vilket både är positivt och negativt :) Tunisen ligger närmast, det verkar så fint på bilderna och jag vill verkligen åka dit en runda :) Freddo och jag på en mysig kritvit strand, woooonderful!!!!!
Får se vad som händer men förhoppningsvis blir det av :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: