2007-02-27
 20:00:29

Yeeey!

Åh, då har ännu en arbetsvecka börjat igen. Det var jobbigt att gå upp i morse, det är inte lätt att gå upp när man inte känner sig rikgit kry. Jag kom i alla fall iväg tll jobbet och man märkte direkt när man kom dit att mina krafter tog slut så fort jag rörde en arm. Men det var bara att kämpa på. Jag fick en glad nyhet framåt slutet av arbetsdagen och det är att mina timmar går från 26 i veckan till 35. Inte dåligt snart full tid.

Nu sitter jag här efter en avslutad skolkväll. Det var faktiskt roligt att gå till skolan idag, jag kännde att jag lärde mig något för en gångskull. Hade en tjej som utbildade sig till lärare och hon var ultraduktig.

Nu ska jag lägga mig i sängen och glo lite tv tills Freddo kommer hem från bandyn.


Anonym

Det är väl det det hela går ut på??? Att lära sig!!!!!!!!!!!!!!!!!!11


Anonym

Jag hittade henne för 2 år sedan...hon hade bara tre brödrar så jag tänkte "då tar jag hand om henne". Men du vet att det är du som betyder mest!!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: