2007-07-25
 19:45:41

Uppdatering.

Att jag inte har uppdaterat min blogg har jag hört nu ett antal gånger på bara några få dagar.
Jag får väl göra ett fösök och se om jag får ihop något läsvärdigt.

Vad har hänt egentligen?
Jag vet inte rikit. Det har varit ett jävla oväder. Får hoppas att det blir fint väder till min semester annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Men och andra sidan så kommer Freddo hem och då kommer det bli hur bra som helst vilket som :)

Fick stort shoppingsug i söndags och ville shoppa. Tråkigt nog så var affärerna stängda! :/
Åkte ut på måndagen med mamma istället. Sa till henne tidigare på dagen att jag ville ha ljusa jeans. Då fick jag svaret att det inte var några billiga inköp som jag var sugen på. Åkte ut till OBS gick förbi Gina Tricot. 49/99:- För alla reaplagg. Jag fann mig ett par ljusa jeans för 99:-. Helt galet vad jag kan hitta bra saker på rea. Jag älskar rea helt enkelt. Hur underbart som helst! 

Idag åkte vi till Rusta. Dom sålde ut sina dukar för 10:- st. Men jag hittade inget som passade i smaken. Åkte till IKEA istället och där hittade jag lite smått och gott till hemmet. Det kommer bli så fint och mysigt till Fredrik kommer hem. Nu är det inte så många dagar kvar. 18 dagar närmare bestämt!  Helt underbart!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: