2007-07-06
 21:22:26

Vatten.

Galet väder vi har!!
Fick sluta klockan elva idag, eftersom vi då skulle bege oss till Lund, men eftersom vägarna tillbaka in till Malmö var avstängda så fick jag sluta tidigare. :) Skönt! Fick lite gjort. Kom hem och gjorde lite i ordning, packade min väska och åkte hem till mamma och Göran. Sen åkte mamma och jag till obs. Helt jävla sjukt i trafiken! Bilkö, hela Segemöllegatan ner till OKQ8! Jag vet i fan och jag tror på vad som händer egentligen!

Handlade ett par jeans för 99:-, nu är jag i farten med mina jeans igen. Har kostat 599:- så det var ett rikgit klipp. Handlade även ett par rosa gumistövlar med rosor på. Det kan komma till hands. När vi kom hem så bestämde vi oss för att vi skulle gå ut och titta lite på hur det egentligen såg ut här runt omkring. Gick mot Arlöv och kollade på vägen som går mot Spillepengen nere i Segekaruselen, helt jävla galet! Helt avstängd. Vattenfylld och det stod en bil med vatten upp på halva bilen. Helt öde. Det var läskigt faktiskt. Hemskt att se att vatten kan orsaka så mycket skada. Tydligen hade en kvinna drunknat i sin bil. Ja, jag vet knappt vad.

Rinde och pratade med pappa. Kolonin är paj. Översvämning. Vatten upp till staketen och vatten i huset och allt är bara vatten. Och mer vatten ska det komma!!

Tur att jag har mina rosa gumistövlar med rosor på.


Anonym

HOppas att dom hjälper..Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: