2007-06-15
 19:40:38

Hasse is tha man!

Jag trodde aldrig att jag skulle känna mig liten i denna lägenheten, men ack så fel jag hade. Igårkväll när jag kom hem från mamma kände jag mig ganska lite. Det var konstigt att göra sig klar för natten och kolla tv osv och sedan släcka allt för att sova. Helt ensam. Det gick bra faktiskt. Idag när jag kom hem från jobbet var det också lika jobbigt. Jag brukar se fram emot att komma hem tidigt på fredagar eftersom jag har en lång kväll som jag kan spendera med Fredrik. Denna fredagen kunde jag dock bara se framemot att få sova. Och slippa laga mat då eftersom jag skulle hem till mamma och käka. Fläskkotletter med sås och potatis btw. Det var gott. Men det var liksom tomt att komma hem i lägenheten. Jag får helt enkelt vänja mig. Visst jag är ledsen, men jag orkar liksom inte lägga energi på det när det finns så mycket annat som man kan lägga energin på. Han kommer ju komma hem igen, det vet jag ju. Men det känns som att det är så långt tills dess. Men hoppas att tiden går snabbt. Jag vill det, men samtidigt inte. Det är ju sommar och det vill jag njuta av så mycket som möjligt eftersom man har längtat efter det i sex månader. Men egentligen vill jag ju bara spendera den tillsammans med Freddo :)

På onsdag åker jag till Stockholm. Jag hade nog velat ha lite tid på mig att gå i Stockholm. Det får jag kanske på måndagen när jag ska åka hem. Om jag känner att jag har tid och lust. Måndagen kommer nog vara den dagen som är jobbigast. För det är ju då som vi kommer säga hejdå för en lång tid. Det är knappt att jag vill tänka på det.

Det var skönt att vara hemma hos mamma en stund idag. Man fick snacka av sig en massa. Bla om Mats som kan gå mig på nerverna ibland. Men va fan. Man får vila upp sig från honom på helgen och sen är det bara att stå ut en jobbvecka till. Jag kommer ihåg när jag låg på sjukan och det kom in en städerska och städade på mitt rum. Jag tittade på henne och när hon hade gått sa jag till dom andra som var på mitt rum lite försiktigt att hon inte har något riktigt jobb, det är därför som hon städar. Men nu sitter jag liksom själv i skiten och går och städar efter andra, och det suger verkligen bigtime. :)
I morgon ska jag på stan tillsammans med mamma, eller Mobilia. Får se om jag hittar något fint, plus kanske en cykelhjälm så jag kan börja cykla snart. Jag vill bli smal och snärt tills Fredrik kommer hem igen :)

Fredrik ringde mig innan och berättade att Hasse Aro var på restaurangen. Jag vet inte vad det är men jag gillar Hasse. Han verkar så hård och tuff i Efterlyst men han känns ändå som en riktigt mjukis. Jag har försökt få Fredrik att fota honom men han bangar! :) Hihi, hoppas att jag får se honom när jag kommer dit!

Nu ska jag kolla tv och försöka hålla mig vaken en stund till innan jag somnar. Måste droppa mina ögon också. Det finns inget värre än ögondroppar!
Tummen ner för ögondroppar.                                                               image4
Tummen upp för Hasse Aro!


Anonym

Fan va bra att du köpte springskor igår, då har du inget att komma med när vi ska ge oss ut på promenad, köper inget om trötthet heller, det är bara bra att gå ut o röra på sig 20-30minuter!! Love yua



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: