2007-06-14
 20:50:32

My baby left me!


My baby left me!!
Veckans sämsta är att Fredrik har åkt.
Kom hem från en seg dag på jobbet igår. Var inte ett dugg glad. Känder bara hur timmarna som jag hade tillsammans med Fredrik rann iväg. 14 timmar kvar, 13 timmar kvar osv osv. Blev nästan arg på mig själv. Ta vara på tiden istället. Åkte med till Lund när jag kom hem från jobb och tittade på fotboll, köpte sköljmedel och pizza på vägen hem och sedan käkade vi och började tvätta. Gick in och duschade och sedan kollade vi på film. Jävla skit så somnade jag ifrån filmen. Som vanligt! Och även min sista kväll tillsammans med min goding. Inte speciellt förvånande. Men det som var förvånande var att jag inte kännde mig så ledsen igår. Men i morse när jag vaknade och baby började packa kom tårarna och jag kunde inte göra något för att stoppa dem. Dom bara fortsatte att rinna och jag ville inte visa Fredrik och då helt plötsligt började jag låta som en häst eller något liknande. Jag kunde typ inte andas och gråta samtidigt och eftersom jag inte ville visa att jag var ledsen så började jag låta som en cp istället. I all fall, det var jobbigt att se att han packade ner alla sina saker. Parfymer och nästan alla kläder. Det känns nästan som att hela han är borta från lägenheten. All glädje liksom bara försvann. Det finns ingen som kommer emot mig när jag kommer hem från jobb och säger "Heeeeeeeeeeej älskling, din pruttande fis" Ingen som kallar mig ladylovleylocks osv. Jag vill ha hem honom igen och där med basta.

Annars är veckans bästa förra helgen. Eller i alla fall lördage. Kanske inte Fredagen. Tvättdax när jag kom hem från jobbet. Tvättade och Fredrik åkte till Johan på lite fest. Jag somnade ifrån tvätten till en film när klockan närmade sig tio. Vaknade vid tolv. Men filmen var slut och på tvn var det porrfilm. Kanske inte världens bästa sätt att vakna på direkt. Men jag slog o alla fall över snabbt som fan. Fredrik kom hem, full, hade med sig Johan, PP och Jimmy. PP och Johan följde med mig ner i tvättstugan eftersom jag inte vågade gå ner själv. Kanske inte världens bästa hjälpredor. I alla fall inte när dom var fulla. Men jag slapp gå ner själv i alla fall. Gick och la mig igen när dom gick ut. Hem på kvällen senade kom en full Fredrik. Och då menar jag fuuuull. Han typ snubblade in. Och när han skulle ta av sig kläderna trillade han typ ner i sängen. Haha tur att jag inte hade huvudet på min kudde. För annars hade han prickat mitt i skallen på mig! 
Fredrik var bakis på lördagen så den spenderade vi hemma hos NEttan och Tomas i en Badenbaden i skuggan/solen!  Hade lite fest här hemma på lördagen. Efter det gick vi på slagthuset. Tråkigt och segt. Var precis på väg därifrån när dom började spela skitbra musik. I alla fall att dansa till. Vi satte igång hela gänget att dansa. Vi svettades men endå dansade vi hela natten lång. Någon kom hem den otroligt dåliga ideen att vi skulle gå och bada. När alla hakade på min fåniga ide försökte jag ta tillbaka den. Egentligen ville jag bara hem och sova. Jag var ju trött som en galning. Men det var bara att genomföra min dåliga idee och vi började trava ner till Bo01. Jag badade i alla fall inte det var ju snorkallt i vattnet. Fredrik kastade av sig sina kläder, alla utom boxershortsen sprang mot kanten och skrek. "SIST I LUKTAR!" Sen gjorde han bomben och vattnet bara sprutade åt alla håll och kanter. Han är för go. Inte långt efter var det Johans tur. Han hoppar i med sitt gips. Simmar till en början med handen ovanför vattenytan men han tröttnar väl på det till slut och bestämmer sig för att göra bomben han också. Haha galen kille. Men han sa i alla fall att den inte luktade allt för ruttet dagen efter! Var inte hemma förren klockan 06.00. Då började vi plocka undan så att det inte skulle lukta allt för illa med alla ölburkar. Det var trotts allt skitvarmt, så det hade nog inte luktat allt för gott om dom hade stått kvar. I sängen var vi 06.15 och vaknade halv ett. Då var det dax att gå upp och gå ut och njuta av solen! :) Åkte hem till mamma och grillade och mös i skuggan på en filt.

På måndagen var vi på O´learys och skulle kolla MFF matchen. Tog en cider och kollade på första halvlek sedan tröttnade jag och gick  hem. Somnade på fem minuter! :)

På tisdagen hade vi lite kalas här hemma för Fredrik. Han blev hela 23 år och det blev tårta och läsk. Riktigt god tårta faktiskt och Fredrik fick bestämma fyllningen.

Veckans sämtsta (förutom att Fredrik har åkt) är att jag trillade i trappan när jag städade. Jag har världens äckligaste blåmärke jag någonsin sett på min högra balle och jag sträckte min högra arm på något konstigt sätt jag förstår inte varför. Det borde vara på vänster men jag lyckades väl vända mig på något sätt.


Nu ska jag försöka överleva natten utan min baby!


Storasyster

Baby, baby! Du är för söt! Det kommer till att gå hur bra som helst i sommar ska du se, vet hur du känner det faktiskt! Men man överlever, det som itne tar död på en gör en starkare! O er kärlek är ju jätte stark det vet du. Snart ska du ju åka upp till honom, mindre än en vecka kvar! Du är alltid väkomen hem till storasyster det vet du! Love ya



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: