2007-03-06
 21:24:44

Bla bla bla.

Det känns som att jag jobbar ihjäl mig nu förtiden. Att jag inte har en enda liten stund över till mitt eget liv.
Jag vaknar på morgonen, söt ligger och sover, jag går och jobbar och är hemma ganska sent på kvällen, just nu i alla fall, vi kramas och pussas och äter middag, sedan somnar jag eller också ska jag iväg till skolan. Och när jag kommer hem från skolan så typ ses vi i dörren, bytar nycklar med varandra och sedan är det dax för honom att ge sig iväg. Det är verkligen helgerna som man lever för nu förtiden. Men man uppskattar dom på ett helt annat sätt men jag skulle ändå vilja ha lite tid över till min baby.

Prov i skolan på torsdag, det blir till att plugga hela kvällen i morgon, hur jag nu ska orka med det vet jag egentligen inte men jag får försöka. 1kg kaffe så kanske allt ordnar sig till slut.

Nu ska jag i alla fall inta sängen och vänta på söt. Kanske vill han kramas lite med mig innan jag somnar för natten.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: