2007-03-13
 10:56:24

Inget jobb.

Det blev inget jobb idag. Mådde inte det minsta bra i morse när det var dags att gå upp oh bre ackor och ta på sig jobbkläderna. Magen ville bara vända sig ut och in och jag vågade inte stoppa in en endaste matbit i munnen. Jag ringde och sjukade mig i alla fall. Nu sitter jag här med hyffsat dåligt samvete för att jag inte gick, men jag tror inte att jag hade klarat av en hel arbetsdag. Stressen tar knäcken på mig och magen gör uppror.

Det får bli en hemmadag istället, får se vad jag orkar med att göra, helst ingenting egentligen men lite får man kanske göra. Fönsterna behövs putsas men jag får börja med tvätten och se var det leder. Alla mina strumpor är borta också, konstigt, har bara omaka par. Ligger förhoppningsvis sidan om tvättkorgen. Jag får gå in i skrubben och leta.


Anonym

Bebis.....?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: