2007-03-08
 20:16:20

Matteprov.

Jaha, då sitter man här ännu en gång, och för dom som inte har lagt märke till det (just nu känns det som om jag pratar direkt till min syster då det känns, och jag tror att hon är den enda som läser, men om det finns fler så skriv en kommentar) så är det mest på tisdagar och torsdagar som jag klottrar något här inne över huvudtaget. Det är nämligen då som jag har en liten chans att komma till datorn :P

Hade matteprov idag, som jag (kryss i taket) hade pluggat till, tycker jag  i alla fall, men det känns ändå inte som att det gick speciellt bra. Kom hem och frågade Freddo om lite lösningar och det vsade sig att jag hade gjort fel på uppgifterna, i alla fall två som jag vet om, men jag antar att det var fler. Men men, det är bara att hoppas att det gick bra så får jag fösöka bli bättre.

Nu ska jag sova, det blir en tidig dag i morgon, uuuuh!

Godnatt!


Anonym

Hoppas att du klarade ditt prov trots att du tror att du har ngt fel!!! När kommer du hem till mig??? Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: