2007-03-04
 19:17:26

Party all the time.


Det var fest i helgen, 21 års fest hemma hos Emma och Jolle. Mycket trevligt var det, tittade på melodifestivalen och drack gott och skrattade en del. Det blev utgång på Mazarin senare, det var mindre roligt. Första gången jag besökte det stället och det är inte ett ställe som jag gärna besöker igen. Det blev en rätt så tidig kväll för mig och Fredrik, vi fick en skön promenad hem trotts att jag började få skoskav.
Dagen efter, dvs idag vaknade jag med huvudvärk men det försvann ganska snabbt efter att man fått i sig en god frukost. Och det fina vädret som vi hade gjorde det ju inte sämre precis. Nu sitter jag här igen och väntar på min lilla baby som har begett sig iväg och spelar lite bandy.



Party all the time.


Anonym

SÖT!!!!!!!!!1



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: