2007-03-22
 18:01:00

Våren?

Var sjutton tog våren vägen? Jag som trodde att vintern var borta och försvunnen för denna gången men icke!
Den kom tillbaka och den var inte efterlängtad.
Jag trodde verkligen att våre var kommen, jag som har sett så många vårtecken.

* En spindel
* En fluga
* En tusensköna (eller egentligen ett större antal)
* Två nyckelpigor. (Döda iofs men det räknas i alla fall)
 
Nu är det snart helg igen, underbart tycker jag som jobbar hela veckan!
På fredagen har vi inget bestämt, får se vad som händer. På lördagen har vi lite taxi att utföra och sen är det en tjejkväll hemma hos Elin som består av mig, mamma och Elin. Vi ska käka lite och packa ner Elins grejjer osv.
Helgen därpå blir det flytt. Det ska bli roligt. Önskar bara att vi också fick flytta snart. Det börjar bli trångt här hemma nu.

Nu ska jag fortsätta att wow:a. Att jag också skulle hamna till att sitta där :P


Freddo Peddo

Hetto!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: