2007-05-23
 19:49:50

På Limhamn, I Limhamn.

Då är det snart en vecka sedan jag skrev i min blogg.
Fredagen efter den förra torsdagen var seg som fan. Speciellt eftersom två av ställene hade vi haft på onsdagen som man var ledig på torsdagen, och då jobbade man bara halv dag. Så när jag kom dit på fredagen så var där knappt något att göra. Så vi slutade redan klockan tolv. Hur härligt som helst.. Fick inte ut speciellt mycket av fredagen eftersom jag gick och la mig när jag kom hem på fredagen. Glodde på 4 filmer den dagen. Men det var skönt att bara slapp. Var nog helt slut i kroppen eftersom Fredrik väckte mig både på lördagen och söndagen. Annars brukar det vara jag som vaknar först och väcker honom :P

I lördags var vi på Strandhem och hälsade på. Bestämde oss för att handla med en vetelängd att fika på. Var inne på ett bageri på Caroli, såg torr ut. Men vi köpte en sådan och gick. När vi var på väg mot bilen så kände jag på kransen och sa till Fredrik att jag inte ville betala 45:- för den kransjäveln. Så jag gick in igen och sa till honom men han gillade inte att jag kom tillbaka med den. Tog kransen med mig igen och åkte. Lagom arg. Jag var sugen på en riktigt kladdig krans men fick en torr jävel som var helt hård på ovansidan. Kommer aldrig att handla där igen.

På söndagen var vi hemma hos min mamma och grillade korv på gården. Det var trevlig. Blev kubb efteråt som vanns av Lindosarna. Värsta liv eller död för dom ju. Tur att de vann annars hade vi nog inte fått det lätt. :P

Var och tittade på en lägenhet på Limhamn, eller i Limhamn vad fan vet jag! :) Den var fin, inte speciellt stor men bättre än denna. Får hoppas att vi får den. Får hoppas att vi får svar på den snart. Sånna fall flyttar vi i mitten av juli. Det kommer bli så skoj om det blir så!!

Nu ska jag klia i ögonen och lägga mig :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: