2007-11-07
 15:08:05

Snoozning.

Sitter här, är klar med min jobbdag för idag. Helt otroligt skönt. Har varit helt off idag på jobb. Inte orkat något alls egentligen, allt har gått i slowmotion.
Det började redan när klockan ringde 05.00, jag var trött och orkade inte gå upp, jag kände pressen på hur jag borde gå upp eftersom jag skulle åka till Sydsvenskan och hämta bilen innan jag kunde börja jobba i stan.
I alla fall, jag snoozade av klockan till 05.10 och när den ringde då stängde jag av den ordentligt och ställde om den till 06.00. Lite ångest över att jag inte gick upp 05.00 trotts att jag borde ha gjort det men jag orkade verkligen inte. Sängen var så varm och det var så mysigt att krypa in under Fredriks täcke och känna hur varm och len han var. När klockan var 06.00 var jag tyvärr tvungen att gå upp och som körsbäret på grädden så var jag tvungen att stressa lite. Gick till bussen i regnet, gick snabbt, och ändå fick jag stå där och vänta i ett antal minuter. Klart att bussen inte skulle komma i tid, det gör den aldrig, varför skulle den göra det idag när jag hade det stressigt.

Såg Johan på bussen i morse, men orkade inte trava nästan enda fram och säga hej när jag satt näst längst bak. Jag slöt mina ögon igen och lyssnade på Winnerbäck tills det var dax att hoppa av.

Jag kan knappt fatta att det snart är dax för oss att flytta, vi går här och packar ner lite i tagen, vilket både känns jobbigt, jag tycker verkligen om lägenheten som vi bor i just nu och vi har fått så fint här hemma.
Men i alla fall, det ska bli himla kul att flytta till större.

Nu väntar jag på min baby igen, sovmorgon i morgon!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: