2007-10-03
 17:23:07

En ny lägenhet och en hund.

I morse när jag var ute så var det en sån skön kyla. Det liksom var inte jättekallt, men det var inte varmt.
Det rök lite lagom ur munnen, och på något sätt så kändes det bra att höst och vinter är påväg.

Idag är det exakt två månader tills vi flyttar från Caroli. Vi längtar som sjutton bägge två. Det är typ det ända vi tänker på under dagarna. Tänker på hur fint det kommer bli i storarummet och i köket. Med våra fina möbler och när vi har målat och så. Köpt en fin och dyr matta har vi också gjort.  Nu vill jag gärna ha en hund också.
Fredrik vill inte ha en liten hund, och jag vill  inte ha någon stor hund. Helst vill jag inte ha någon hund som fäller. Jag vill inte behöva dammsuga flera gånger i veckan, eller ha hundhår över allt. Det känns som ett dilemma det där. Jag vet att han antagligen vill ha en hund som Madicken. Ja, kanske en golden, eller en labrador.
Jag vill ha en toypudel eller en bologneise.Kan också tänka mig en Berner sennenhund eller en australian shepherd. Det är stora hundar. Det blir väl jag som får ge min till slut ändå. Fredrik är ju ganska så bestämd som vi vet. Men det är nog inte rätt tillfälle med en hund nu som Fredrik sa. Han kanske har rätt i det, men det är ju inget som jag behöver erkänna för honom. ;)

Ni sitter jag och väntar hem Fredrik och Elin för nu är jag ashungrig!!!

image13



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: