2007-10-09
 13:10:57

Laschule.

Idag så är jag hemma från jobb eftersom min mage inte pallar trycket med all press, omedveten press som jag känner på jobbet. Det är jobbigt som fan när man känner hur magen liksom knyter sig, skaver och äcklar sig och trycker upp allt innehåll som man har i magsäcken tills det kommer ut ur munnen. Och det finns liksom iget man kan göra åt saken. Bara att vila, käka bra och hoppas att det går över så snabbt som möjligt. Jag kurerar mig i sängen, lite med datorn, lite tv-tittande, lite boog-spelande och lite proviva. Känner mig lite bättre idag. I vilket fall så ska jag gå och jobba i morgon eftersom vi behöver alla pengar som vi kan få tag på. Till flytten då.
Allt kostar ju pengar. Adressändringar, eländringar, telefon/internet/tv ändringar. Massa oväntande kostnader.
Men det kommer bli skönt när allt väl är klart och vi har kommit tillrätta på Lundavägen.

image14


På sistonner har Freddo haft lite jobbigt med att kunna koncentrera sig på skolan och på sitt pluggande. Han hittar jämt en massa grejjer som är roligare än att göra. Idag för en stund sen försvann han in på toaletten. Inte så konstigt kanske, a mans gotta do what a mans gotta do. Tyckte det var lite konstigt så jag frågade om han satt där inne och läste och det gjorde han. Så söt. Sen kom han ut, tog sitt täcke och två kuddar, så nu ligger han i vår pytte hall mellan skrubben och toaletten, med fötterna på dörrkarmen och läser. Han är så underbart söt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: