2007-10-25
 19:47:25

Ont, ont.

Herregud, det är inte klokt vad snabbt veckorna går. Det är redan fredag i morgon och det ska bli rkönt med helg.
Har jobbat med Mona idag eftersom Mary skulle på möte i Helsingborg.
Pratade lite med Mona om at det hade varit roligt att starta något eget, typ ett litet fik av något slag. Där man bakar sina egna grejjer osv. Kom fram till att det nog är ganska så dyrt och det känns rätt så avlägset men det hade varit roligt.  Aja, man får se vad som händer med tiden.

Jag har så fruktansvärt ont i mina händer. Min vänstra handled har börjat cp;a sig nu. Kommer inte ihåg om det inte var höger innan men om jag inte mins helt fel så var det vänster då också. I vilket fall så gör det himla ont. Emellanåt så får jag ont när jag böjer på mina fingrar osv. Igår märkte jag även av hur ont jag fick i ryggen när jag bar på säckarna osv. Det är kanske dax att byta jobb ...

Tänkte ta mod till min i morgon kanske och ringa till Heimstaden och höra när vi kan börja flytta. Tjejen som ska ta över vår nuvarande lägenhet var här innan idag och kollade på den och hon kan tydligen flytta in när som helst så det gör ju inget om vi får lägenheten tidare. Det är bara bra egentligen eftersom vi vill ha målat och så innan soffan och köksbordet kommer. Vi får se hur jag gör i morgon.

Nu ska jag i alla fall vila lite innan det är dax att sova.


Lena

Kan du inte gå till dr och få meducin? Eller be sambo blåsa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: