2008-08-21
 15:19:08

Fetto kli.

Fredrik ringe mig nyss och väckte mig i min eftermiddagsvila. Tur var det, sov i en 20-30 minuter, sov länge i morse också så det var tur att han ringde. Någon på hans jobb hade tagit sönder eller vält ut 1000 liter färg så det var lite kaos på jobbet. Brandkåren var där och så. Jag sa att det var Fredrik som hade hällt ut färgen. Han sa att det inte var sant. Men jag tror trotts allt att det var Fredrik. Hihi. Nu blir han sen hem men vi får se hur sen ..det ska bli spännande.

Kollar tv. Det är en 6 årig tjockis på kanal 5. Och mamman vet om att hon är tjock och klandrar sig själv för att barnet är fet. Men ändå låter de henne käka choklad och en annan massa skit. Var går gränsen? När ska man sätta stopp för sitt barn. Jag älskar choklad och massa godsaker. Men om jag ser att mitt barn blir allt fetare och fetare. Då hade jag slutat med godsaker bums. Även jag! Herre min gud. Det finns val här i livet och vissa måste man göra vare sig man vill det eller inte.

Jag har himla kli på min haka. Har haft det några dagar nu och det är jävligt irriterande ska jag berätta!
Tvättar med ansiktskräm, ansiktsvatten och smörjer mig varje kväll men det hjälper inte. Det är riktigt räligt när man tar ansiktskräm på en bommulspad och smörjer runt i ansiktet, sen när man tittar på den så ser man hur svart padsen har blivit, trots att man gör det varje kväll. Usch!

Jag dricker dåligt om dagarna. Jag ska gå och dricka vatten ...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: