2008-08-21
 12:22:48

Lasse Stefanz.

Jag har tagit en riktig kvinnodusch för en liten stund sedan. Det var riktigt skönt. Jag blir så glad över mig själv när jag orkar göra sånna saker. Man mår så bra efteråt. På vintern/hösten så gillar jag fredagarna mest av allt. (Det gör jag iofs nu också men det är något speciellt på vintern) Det är så mysigt att kolla hem, spola upp ett varmt bad, ligga där i med lite tända ljus och bara göra kvinnosaker. Peeling i ansiktet, lite inpackning i håret och lite rakning på ben osv osv.
Underbart skönt, speciellt när man är klar. Dock inte lika skönt på sommaren när man bara svettas hela tiden.

Jag älskar även att titta ut genom vårt köksfönser. Det är så roligt att kolla på människor. Hade vi haft bredare fönsterbrädor så hade jag gjort i ordning fönsterbrädet med kuddar och lite mys så hade man kunnat sitta där och titta ut i timmar .. läst en bok. Om man nu tycker att det är skoj.

Ikväll ska jag med mamma upp i stan. Det är Lasse Stefanz på Dansbanan ikväll. Jag känner mig asladdad!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: