2008-08-08
 14:20:29

Min snygging!

Var uppe i stan för någon timme sen för att lämna Fredrik. Han skulle på bröllop till en gammal skolkamrat.
Såg skolkamraten när jag släppte av Freddo, så stilig i svart frack. Kan se hur dunderstilig Fredrik kommer att vara när den dagen kommer. Längtar tills det är min tur att gifta mig. Får väl se till att knåda ihop ett frieri och fria till min älskade så det blir av! :P

Så här snygg var han idag när jag kom hem! :)
Han har lagt sitt huvud lite på sne, han tycker att det är jobbigt när jag alltid ska fota, men hur kan man låta bli!
Han är så snygg i kostym att jag ler hela tiden, han är det finaste i världen! Min älskling!



Idag kommer Elin hit och äter lite mat! Det ska bli trevligt, var ett tag sedan jag träffade henne. Det kommer bli en tajt och spännande match i både, bowling, singstar och tennis! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: