2008-08-06
 16:50:04

Sådär...

Sådär ... nu har nästan två veckor gått sedan man var tillbaka från semestern. Det var riktigt skönt med semester och jag hade tid att göra en del saker som man aldrig annars tar sig tid för. Som tex, den omtalade Sten, kivik mm.
Nu är det bara att jobba på och välja med nogranhet ut när man ska ta sin sista vecka. Sen är det de röda dagarna som får hjälpa till resten av året.

Elin skriver att djävulen har tagit mig. Bara för att jag spelar wow. Jag tycker att det är riktigt roligt, jag och Fredrik spelar tillsammans och är ett riktigt bra team. Sen att jag är en helt otroligt bra healer är ju inte fel det heller. Jag ska rädda att sen när vi gör instanser och när vi raidar :P
Elin har ju faktiskt blivit inbjuden till att spela, men det var hon för fin för, så egentligen får hon skylla sig själv :P


Vi var ju en tripp på backen i kördags, det var som att bli 5 år igen, jag åt karameller och åt sockervadd, drack lite öl och åkte karuseller :) När vi skulle åka Berg&Dalbanan så drog jag nitlotten kan man väl säga och fick åka tillsammans med Moa. Moa har nyss fyllt 5 år och det var lite läskigt att ha henne sidan om sig i backarna. Man var ju själv livrädd och hade inte riktigt koll på henne när man var så konsentrerad över sig själv. Vi tog även en tur i Flumrider och den var rikgit rolig :) Blev inte sådär jätte blöt men mamma och Tomas drog över sig en hel del vatten! :D


Nu kämpar vi för att det ska bli helg igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: