2008-01-23
 18:30:03

Heath.

I dag jobbade jag tillsammans med Madde, det är alltid lika trevligt och vi har det roligt under arbetets gång.
Idag på morgonen när klockan var lite över sex, så berättar hon för mig att Heath Ledger är död.
Jag kunde inte fatta att det är sant. Liksom, kända människor dör inte, dom ska leva i evigheters evighet.
Vi pratade om det en stund och kom fram till att vi inte fattade något alls.
När någon människa dör, eller när någon känd människa dör, så fantiserar jag alltid vidare, att tex. senare under dagen kommer ett nytt besked. "Felaktig information: Heath sov bara väldigt djupt". Jag vill liksom inte att han ska vara död. Det är alldeles för tidigt och jag tycker inte att jag är redo för det än.

image22



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: