2008-07-21
 20:19:47

Blondinbella.se

Jag är irriterad!

I morse när jag vaknade så satte jag mig en stund vid Fredriks dator. Trött så kollade jag igenom dagens aftonblader, eller expressen eller vad det var. Men i alla fall.
När jag satt där och skrollade ner så kom jag fram till en artikell. Jag såg en blond brutta med ett leende som ja, jag vet inte. Det var så tillgjort på något sätt. "Blondinbella i övergrepp i Italien" Eller något liknande. BLONDINBELLA?!
Jag tror jag trillade av stolen när jag satt där på morgonen. Jag var bara tvungen att gå in och tjecka läget på den här artikeln och på ett eller annat sätt så kom jag in på hennes blogg.
Tjej, som jag trotts allt är så började jag läsa den här bloggen och efter ett tag så kom jag på mig själv med att inte förstå ett skit! Inte något! En sjuttonårig tjej från Stockholm. Blond med ett leende som inte existerar på denna jord. (och då menar jag inte på något bra sätt)  Ja jag vet inte vad, jag slutade läsa och  började bläddra ner i stället.
Vilken snobb, och vem är hon? Vad har hon gjort för att få all denna uppmärksamhet i media?
Plåtningar efter plåtningar, modevisningar efter modevisningar, möten efter möten. Tjejen är 17 år!
Hur kan hon ha 2 företag? Ja jag fattar noll! Är det någon som fattar vem hon är och varför hon har fått all denna uppmärksamhet? Jag blir ju nästan irriterad!
www.blondinbella.se


elsa

Tror den här lite bruttan började modeblogga o sen så fick hon en massa grejer från dom som hon bloggade om...men vacker är hon verkligen inte


Johan Strandh

Precis som elsa skriver så var det en modeblogg från början, precis som Kenza (fast hon är faktiskt söt, även om hon bara är 17 eller nått hon med).



Fullständigt ointressanta bloggare som inte skriver om något konkret eller kreativt, de är aldrig arga och är mest glada över att få en massa gratisprylar och bli kända! Tacka vet jag roliga bloggar om livet, som din. Eller helt enkelt bloggar där folk är jävligt förbannade. Som min. :) Eller smarta bloggar. Men det finns inte så många sånna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: