2008-07-24
 12:48:41

Städdag.

Jaha, här sitter jag då inne i Elins lägenhet. Hon ska just i detta ögonblick börja att torka golv, och är därmed klar med dammsugningen. Jag kom hit vid halv tio i morse för att vi tillsammans skulle utföra detta projekt och jag tycker att jag har gjort min del och slog mig ner i soffan. När städningen är utförd planerar vi att sticka någonstans och käka glass. Känns som att det blir i Bjärred, deras mjukglass är ju helt oemotståndlig!

Ikväll blir det Minigolf för den som är sugen! Slå en pling eller något liknande!

Nu är det dax för Våra Bästa år! Woohooo!


Johan Strandh

Bjärredsglassen är fuckings oemotståndlig! Jag har åkt dit varje sommar sen jag var en liten pyttejohan! Sen går man ut på bryggan, tittar i 10sek sen åker man hem igen, gjutet!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: