2008-07-21
 19:13:13

Fuck it up!

Då var man inne på sista semesteveckan innan det är dax att gå tillbaka till det underbara arbetet man har!
Jag älskar att bli väckt halv åtta på morgonen utan att mobilen vibrerar på nattbordet. Kollar till den, ser att det är ett 0707-nummer och vägrar att svara. Redan när jag gick på semester gjorde jag klart för mig själv att jag absolut inte skulle svara på några samtal som kom ifrån jobb. Redan första veckan fick jag 3 samtal som jag vägrade svara på. Vecka två fick jag inte ett enda, och nu hittils denna vecka har jag fått ett. Dom kan ju bara fortsätta ringa och hoppas att jag ska svara. Dream on ya fuckers!!


Elin var för övrigt väldigt söt igår när hon var här och spelade bowling. Det gick riktigt uselt för oss båda men till slut så lyckas hon få ner en strike och säget kaxigt till tvn "Fuck it up" och gör sin segerdans. Haha hon är knäpp. 


I morgon bär det av!
Det är dax att bestiga Sten.
Vid nio tiden i morgon bär det av. Då ska det finnas vattenflaskor och vandrar skor och första hjälpen väska med i bilen. Det finns inget som ska stoppa oss nu. INGET!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: