2008-07-29
 21:38:51

Back to buisness!

Jaha, då var sommarlovet slut för den här sommaren, men det finns ingen som säger att det är slut med sommaraktivitetena för det. Som Elin har sagt, det känns fakstiskt okej att börja jobba, men det är ju lite synd att det fina vädret kommer nu. Jag hade ju trotts allt endast en dag med fint väder på 3 veckors semester!
Men jag har bestämt mig för att jag ska njuta av det fina vädret trotts att det är jobb igen.

Vi avslutade våran ledighet på ett trevligt sätt, på lördagen hade vi lite grillfest här hemma, det blev ofärdiga kycklingspett med potatissallad. Till efterrätt hade vi gjort Pannacotta men det var ingen jävel som orkade äta det.
Under kvällens gång blev det trevlig musik och ölspelet. Jag kan ju förstå varför vi har lagt det spelet på hyllan ett tag men nu har vi tagit tag i det igen och såhär såg det ut ...

                            

                



Söndagen bestod av, pizza, nintendo wii och slapp :)



Det jag ser fram emot mest just nu är helgen då vi åker till Backen för att gå igenom en liten femkamp och dylikt, och sedan helgen då vi ska passa Nettan och Thomas hus. Lätt att jag ska bo i poolen! :D

Här säger jag och Elin hejdå till varandra efter en underbar semester tillsammans!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: