2008-11-27
 15:03:35

Blåa tår.

Nu sitter jag här frusen i min hörna under mitt täcke igen. I samma myskläder som jag hade igår.
Mina tår är frusna och jag värmer dem mot varandra. Det är mysigt att vara barfota hemma, jag älskar det och går typ aldrig i strumpor när jag är hemma. Men man börjar undra lite när sommaren och värmen ska komma tillbaka och värma mina nu så frusna fötter och tår.

Min ledighet på måndag sket sig, det är så roligt att känna att man är oersättlig på jobbet och att det inte finns någon som kan hoppa in för mig. Det där skrev jag med otroligt stor ironi. Jag är irriterad och förväntade mig en härlig ledig måndag med en massa mys hemma och bara titta på de fina julsakerna som vi ska sätta upp i helgen. Men inte det nej.
Man ska jobba, jobba, jobba och åter jobba!

Men jag får i alla fall se fram emot kvällen i morgon. 90-talsfest hemma hos Larsen, det ska bli trevligt men någon utklädnad för min del blir det inte! Men jag ska i alla fall ha rikgit kul och glömma bort att jag inte är ledig på måndagen!
På lördagen nalkas det lite julmys hemma hos Jenny med lite glögg och spel! :)

Nu ska jag slappa lite innan maten ska lagas och kastas i sig och sen är det dax för Fredrik att sticka igen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: