2008-11-24
 16:21:16

Helgens Bravader!

Ja då tänkte jag göra en redovisning av helgen som har varit.
I fredags så var Elin här och vi rockade loss med Singstar. Började såklart med Abba som vi hade väntat på och det var riktigt roligt. Man tror att man kan alla låtarna men i själva verket så har man sina egna texter som man har satt ihop och det visade sig att de var helt fel! Men när Abbaskivan var genomsjungen så gav vi oss på våra gamla skivor och det var roligt att sjunga igenom dom också. Tar fram många trevliga minnen från vår semester! Längtar redan till nästa sommar :)

I lördags skulle jag och Fredrik åka till Härliga Hem och kolla lite trevliga julsaker. Men så blev det inte. När vi satt och käkade frukost på Espresso House på OBS så ringde Nettan och då åkte vi hem där och fikade, och sen åkte vi till pappa Ricky och fikade där och innan vi kom där ifrån så var klockan närmare sex och vi skulle vara på fest vid sju.
Fick bli en snabbrunda hem, Fredrik duschade och jag sjöng lite Abba och sedan sminkade jag mig och sen var det bara att sticka igen. Det blev en trevlig kväll hemma hos Johan och Jimmy som hade investerat i Guitar Hero Rockband, eller Worldtour eller vad det hette och det var roligt. Det var assvårt att spela trummor och sjunga var ju inte heller det lättaste eftersom det var låtar vi nästan aldrig hade hört innan. När vi kände oss klara hemma hos Johan och Jimmy drog vi vidare till Slagthuset där vi som vanlig intog ett bord och satt och snackade och drack lite goda drinkar. När det var dax att gå hem inhandlade jag en korv och sedan var kvällen räddad! :)

På söndagen borde jag nog ha varit bakis och skakis men jag hade helt enkelt inte tid med det! :)
Dum som jag var hade jag lovat pappa Ricky att jag skulle komma och måla. Egentligen hade jag bara velat ligga hemma i soffan och glott tv men hat man lovat så har man lovat. Både målade, betsade och lackade och mina fingrar var inte så tjusiga efteråt.

Idag är det måndag och ännu en vecka framför mig meden massa jobb. I helgen så ska alla julsaker upp och det ser jag framemot. Sen har jag tagit mig ledig från jobb nästa måndag. Tänkte villa upp mig och ta en paus från mitt offer till arbetskamrat!


Mona

Hallå Emelie! Din helg verkar ju ha varit skojig! Ta ledigt på måndag hehe...stackars Nela ;) Då får hon jobba röven av sig hehe...ha det gottigt och hälsa Nela så gott! Kom gärna på besök en dag, alltid lika trevligt när ni besöker mig!



Kramiz



PUBLICERAT: 2008-11-24, 21:19:00 | URL: http://www.sashakitty.bloggagratis.se
Elin

"Korv!! Jag vill ha korv!"



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: