2008-11-26
 15:20:26

I Fredriks kläder.

Nu sitter jag här i soffan uppkrupen i min hörna under mitt täcke. Jag har nyss tagit ett varmt bad och jag hittade en trevlig munkjacka i Fredriks klädkammare som jag tog på mig och precis som jag trodde. Den är helt otroligt mysig.
Den bara ropade mitt namn när jag gick in i klädkammaren för att snoka rätt på något trevligt att ta på mig :)

I dag är det onsdag och min och Fredriks kväll. Vi har inte planerat in att göra något utan det blir nog som vanligt, han vid sin dator och jag vid min :)

Nu ska jag se om jag hittar något annat trevligt att göra på datorn!

TjoHej!


Mona

Låter nice med egen dag där man ska mysa tillsammans, tror jag ska föreslå en sådan dag för Stefan hihi....det var trevligt att ni kom idag...kom gärna snart igen! Kramiz



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: