2008-11-28
 11:30:00

Jag ska bajsa i min trappa.

Min trappa alltså! Är  det inte hundar som pissar i den så är det folsk, eller så ligger det snubbar och sover utanför tvättstugan, eller så röker någon i trappan eller så bara kastar folk sina saker där. För ett tagsedan så låg kläder, skor mm på en trappavsats, men jag tror att priset togs idag. I morse när jag gick till jobb låg där en blöja på elementet på första våningen. Och den låg fantamej kvar nu när jag kom hem från jobb. Jag ska göra något radikalt. Jag ska sätta mig och bajsa i entrén och se om någon märker det! 



Den är ju fint ihopvikt och så men säkert full av bajs och kiss. Vad jag vet så finns det bara ett barn i den här trappan och hans föräldrar är hur trevliga som helst så jag är lite tveksam på att det är dem som gjort detta förskräckliga! 

Idag nalkas det 90-talsfest hemma hos Larsen och det ser jag framemot. Det ska bli skoj, älskar 90-talsmusik. Fast det hade varit hemskt trevligt om det hade varit 80-tal. Lite Starship med we built this city, lite Tainted Love m m! :) Men 90 blir bra. Innan det ska festas loss drar vi till 44-an och spelar Guitar Hero World Tour. Det blir väl jag och Elin som får sjunga! Kan ju inte de där jävla låtarna. Men sångaren/sångerskan och i detta faller sångerskorna borde bestämma låtar och då blir det Livin on a prayer och Gonna Getya hela kvällen lång! :)


Mona

Amen vad fan! Vilka jävla svin det bor i er trappa! Kontakta Heimstaden på måndag och berätta allt, dem måste fan göra ngt!



Hoppas 90-tals kvällen var rolig! Var blöjan kvar när ni kom hem efter festen oxå? ;)



Kramiz



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: