2008-10-24
 09:01:03

Idag ska jag rastas!

Idag är det härliga fredag. Det är helg och det ska njutas i stora drag. För min del så känns inte helgen så välförtjänad eftersom jag varit hemma från jobb i tre dagar men det skiter jag i. Jag ska njuta som om jag slitit som ett djur i två veckor utan uppehåll.

Ikväll ska jag och min älskling på bio. High School musical 3. Han ska ut och rasta mig säger han. Men jag hoppas i alla fall att det blir en trevlig rastning och att filmen är bra.



Innan filmen och efter Fredriks jobb så ska mamma och jag iväg till kyrkogården en runda för att tända ett ljus för min älskade morfar. Han skulle ha fyllt år idag och det är även hans namsdag. Ibland saknar jag honom mycket.
Aja, hoppas du har det bra morfar, bättre där än vad du hade det här!


mamsi

vad kul att ni ska på bian. jag tror att morfar tänker på dej oxå han tittar på dej ibland och ler.


Johat!

Highschool the musical the movie the game the movie the musical the movie the record the movie 3!



Hoppas filmen är lite rolig och att popcornen inte smakar grodslem.



Ses imorgon Emme-pemme.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: