2008-10-16
 15:00:53

Min flickvän dog.

Vi har en längre tid haft lite problem i vår trapp. Inte med störande personer och så utan med småsaker, som ex. rökning. Igår när jag kom hem från jobb fann jag den här lappen;



Lappen lyder: Är man så jävla röksugen att man inte kan vänta med att röka till man har kommit ur hissen och trappan??!! Tänk på Barnen och Allergikerna. Dont smoke in elevator!!

Det har även satts upp en del andra lappar under tiden som vi har bott här och då har folk alltid lämnat svar på lappen.
Fredrik ska lämna svar på denna lappen. Så här ska det stå:
- Min flickvän var allergiker, hon dog.

Hahaha som vi skrattade åt det sedan! :)


E

Ha ha ha ha!


Mona

Ja jag säger då det hehe, Heimstadens hyresgäster e skumma hihi ;)





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: