2008-10-22
 09:55:01

Var fan är Elin?!

Jag är hemma från jobb idag. Känner mig kraslig och allmänt höstsjuk. Fredrik är också hemma idag. Igår fick han gå hem från jobbet redan klockan tio pga att han mådde dåligt. Jag mådde också dåligt men kämpade mig igenom hela dagen. Nu på morgonen har vi legat i soffan med våra täcken och kollat på Rix MorronZoo på tv och sedan käkade vi frulle. Freddo blev irriterad när han skulle sätta in O´boy'en i skafferiet igen:

E -Där är rörigt.
F -Var fan är Elin när man behöver henne?!!

Elin är för övrigt i London. Man märker det, skafferiet ser ut som fan, men framför allt. Diskhögen växer i köket.
Elin, kom hem nu här är mycket för dig att fixa i ordning.


Här är en bild på Juka och Yasira. Det är Fredrik och jag i en annan värld. Den världen är rolig. Här ser ni en humoristisk bild av Juka och Yasira. Det ska komma upp en finare sen! :P


Johat!

Jag vet inte om jag tycker den bilden är så söt. En övergödd ko och ett likblekt troll.



Men det är ju härligt att du tycker det är kul! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: