2008-09-18
 12:56:22

Elin på lunch!

Elin har precis varit här och ätit lunch. Det är alltid så trevligt när Elin kommer hit. Hon är så skön och helt underbart trevlig. Vi åt kebab/falafel från Chaplin, men det var ingen god kebab. Där handlar jag inte igen. Icke!

Förra veckan var också Elin här och åt lunch. Då lagade jag pasta och pastasås till henne. Vi sitter och snackar lite och kommer fram till att vi inte har så många helger nu på ett tag eftersom hon är väldigt upptagen. Så säger hon till mig.

- Jag ska nog byta bort min nästa lördag. (hon ska alltså jobba nu i helgen)
- Varför det?
- Det känns som att jag inte har tid att sova.
Också skrattar vi gott tillsammans ett tag. Sen när Elin har ätit klart så går hon tillbaks till jobb och där sitter jag med all disk.


Syster

Du är söt du. Jag brukar faktiskt diska efter mig eller oss!!


El

Älskling, med tanke på ditt förr förra inläg att du har stress för du har inte åstadkommit ngt. Hur vill du då att jag ska ta o känna mig? Du är inte gift o du har inga barn, nä bra det. För här sitter jag i min ensamhet helt själv o ska snart fylla 27år!!!! Så honey, känn ingen stress, det kommer när det kommer o för mig kommer det inte komma alls!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: