2008-09-25
 14:34:13

Helgens bravader.

Idag har jag inte så mycket ideér öve vad jag ska fylla min blogg med. Det blir antagligen en massa skit som vanligt. Men jag ska försöka att göra det bästa av situationen. Tror att det blir lite om helgens bravader.

I lördags var det lite party party här hemma. Huset var fullt av folk. Folk jag kände, och folk som jag inte kände till så väl.
Som tur var hade jag mina säkra kort som satt i soffan. På något vänster blev vi jätte fulla. Inte bara jag. Alla, och då menar jag ALLA. Fredrik var inte den som var mest nykter och inte Jimmy heller för den delen. För Johan och Elin när dom är fulla så slutar det alltid på samma sätt. Och när jag är full. Ja då slutar det alltid på samma sätt.
På något vänster så hanmade jag i ett fyllespel tillsammans med Linkan, Lonkan och Annica. Ett fyllespel jag aldrig skulle gett mig in på. Pyramiden! Va fan, pyramiden spelade jag när jag var fjorton och efter helgens medverkande så lovar jag att jag aldrig med ska spela pyramiden.

Här har vi världens bästa Fredrik. Han är inte riktigt full än, men han är på bra väg. Tror mest att han är lycklig över att han vann bowlingen på Wii.

 

Två fyllisar i horläppstift. Det är roligt med läppstift!



Ojdå...



Här är jag med världens bästa Jimmy!



Världens bästa Johan! ... jag säger inte mer än så..



Världens bästa fylleElin!



Jag vågar inte ens tänka på hur den här kvällen slutade. Men bilden å dömma. Det ser ut som att Danne ska spy. Fredrik lägger en hjälpande hand på hans axel. Kollar man noga på Fredriks ögon ser inte han heller helt hundra ut. Sen till Johan och Elin. Ja, jag säger inte mer om dom. OCH mina kläder och skor ligger fortfarande på toalettgolvet. Precis som alla gånger vi har festat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: