2009-04-23
 15:18:21

Sol, sol, sol.

Åh denna sol!

Detta året tänker jag inte göra om samma misstag som jag gjorde förra året. Detta året ska jag ta till vara på vårens alla solstunder! Man vet ju aldrig hur mycket solen kommer att visa sig under semestern och hela sommaren för den delen.
Att vi ska till spanien är ju underbart och förhoppningsvis med garanterad sol men Sveriges sol är speciell :)

Satt en timme i solen nere på gården och löste korsord. Det var underbart, men en timme fick räcka, man vill ju inte missbruka det ;) Men det känns faktiskt att man har varit i solen. Man känner sig lite sliten. Kanske beror en del på jobbet också :)

I dag så började vi klockan sju. När klockan är sex så får jag ett meddelande av Madde:

- "Var är du min kära?"

Trött och nyvaken som jag var så skickar jag tillbaka till henne:

- "Vi börjar klockan sju"

Haha så Madde fick snällt vänta på mig i en timme! Men den gjorde hon nog så himla gärna :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: