2009-04-22
 18:53:29

Den lilla lyckligaste människan på jorden.

Är jag världens lyckligaste människa eller vad?!

I helgen så gjorde jag och Fredrik något som kom till att förvåna alla våra nära och kära. Men det var så himla kul att se folks reaktioner. På lördagen så åkte vi hem till mamma och Göran. Hon ville ha hjälp med att lägga upp ett par byxor. så vi åkte dit och vi var där en stund, och jag tänkte, ska inte tanten märka något snart?! Till slut fick jag visa.
Efter att vi hade varit hos mamma en stund så åkte vi hem till Elin och där skulle Fredrik fixa Elins kanaler på tvn så att de kom i rätt ordning. Hon såg det av sig själv men det tog en stund, och hennes reaktion var nog den roligaste.
Hon sitter på golvet, tittar på mig, ser fundersam ut, tittar ut, tittar på Fredrik och börjar gråta. Det var kuuuul.

I fredags när jag kom hem från jobbet så började jag fixa och trixa här hemma. Jag skulle laga mat till mig och Fredrik.
Det blev oxinnanlår på rotfruktsbädd och klyftpotatis med rödvinssås. Det var jättegott. Till det blev det rödvin och vatten :)

                 

En stund efter middagen så gjorde jag i ordning ett mysigt bad med tända ljus och lite champagne. Det är inte ofta jag dricker champagne men denna gången så behöves det verkligen ....



Detta är en av de lyckligaste och finaste dagarna i hela mitt liv. Jag svävade verkligen på moln hela den dagen. Att jag har fått finna all denna lycka och kärlek är verkligen underbart. Det var tur att jag hade öron för jag log hela den kvällen så jag till och med fick ont i munnen! Men det var det värt. Min älskade Fredrik, nu och för alltid.


( Det ser ut som att ringen stoppar allt blodflöde i mitt finger )


E

Underbara känlsa. Jag vill med känna...

Ni är bäst ni två.


Anonym

jag gråter på min arbetsplats för jag har en så underbar dotter. Du är värd all lycka i välden.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: