2009-08-17
 19:21:06

Det går bara utför.

Det går bara utför...

~*~ Jag har fått ett jävla köttsår till skoskav efter promenaden hem till Elin igår. Ovanpå det har jag jätteont i foten efter vallfärden genom stan igår. Det är en rätt så bra bit att gå från Stortorget till Folketspark.

~*~ Jag går och har ständigt ont i min mage. Det svider och jag mår illa och vill spy. Samtidigt är jag hungrig. Det är lite jobbigt.

~*~ Fredrik blir hotad om att någon ska knäppa honom nästa gång han ser Fredrik. Endast för att Fredrik följde sitt sunda förnuft och såg till att vi inte skulle dö eller orsaka en seriekrock.

~*~ Jag tror att jag har brutit min tå, genom att slå den med all min kraft i sängbenet.


Undra hur denna veckan ska sluta ...


Anonym

it could only get better!


Anonym

Hotad varför är dom dumma i huvudet?????


Mamsi

Du har ju meucin för din mage........



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: