2009-08-14
 16:22:06

Helvetesveckan.

Sitter här hemma hos Elin med en kall cirre. Dvs cider. Den är himla jättegod när den är så kall så att vattendropparna börjar rinna på utsidan av burken. Det finns nog inte godare att se det, ta en klunk och sen känna att man blir fuktig på fingrarna!

Ikväll blir det av upp till stan på festival-after-work-beer. Det ska bli trevligt och lönen har kommit. Men denna gången så ska jag inte göra av med 1200:-. Ska ta ut pengar så att man inte använder kortet. Kanske sparar på det, vem vet.

Just i skrivande stund så sitter jag i Elins soffa, kollar Kyle XY och väntar på att hon ska bli klar. Här fönas det hår och plattas hår och gud vet vad.
Väntar även på att Fredrik ska komma hit så att vi kan gå upp till stan och käka. Man får ju inviga att helvetesveckan har börjat. Säg vad de vill om Malmöfestivalen men jag tycker i alla fall att maten är trevligt och efter det sätter vi punkt.


Träffade inte Fredde på hela dagen igår, jag gick till jobb när han sov, han gick till jobb, sen korpmatch, sen innebandyträning och när han kom hem så sov jag. Men idag hinner jag i alla fall träffa honom en stund. Hinner äta tillsammans iallafall :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: