2009-08-19
 16:54:48

Lena och Orup.

Min tå börjar sakta men säkert återgå till sitt normala ursprung :)
Ibland är den röd och skör, och ibland är den blå och öm. Den är fortfarande svullen men jag kan iaf gå ordentligt idag!

Igår var jag och Elin uppe på festivalen en runda, mötte upp Lisa och några arbetskamrater för att kolla på Lena och Orup. FY FAN VILKEN KONSERT! Jag tyckte att det var dunderbra och de spelade bara bra låtar. BARA!
Alla de där låtar man kan och vi sjöng med som bara den!

Idag så ska jag och Fredrik upp igen en runda. Tänkte se om vi kan hitta något att äta och sen ska vi gå och sätta oss på rampen på stortorget och kolla lite på NRJ in the park. Sen 20,45 är det dax för manchester att spela fotboll så då får vi vara hemma igen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: